مدرسه فرشتگان

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

مدرسه فرشتگان

زنگ1: تست لیمو شیرین

عکس العمل بچه ها:

جووووووونم!

 

 

الهی بمیرم نبینم اشکتو!

 

احتمالا اشتباهی شده!شما که بچه نیستی یه پا مرتی(مرد)واسه خودت!

 

بگدم گلم!چوچولو!نوس دونت!

 

 

 

 

 

 -----------------------------------------------

زنگ 2:جذابیت ها

عکس های بچه ها

خدا!نازی!

 

به جون خودم این کادوست!

 

این رستمه!

 

 

این خانوم شاهزاده بند انگشتی هستن!

 

چه پاک!

 

بابا تو دیگه کی هستی؟

 

جان؟!

 

جییییییییییییییییییییغ!

 

اووووووووووووووووووه!بیا بغلم!

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------

زنگ3:شات ها

عکس های بسیار زیبای بچه ها

بفرمایید بشینید تروخدا!

 

برو منم میام.

 

چوچولو!

 

 

ببین تو کادر باشه قشنگ!میتونی یا بیام بگیرم؟!

 

 

-------------------------------------------

زنگ4:عنگکی ها!

وای خدا دارم درست میبینم؟!

 

وای؟! اینجا چقد باحاله؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

 

 

 

------------------------------------

زنگ5:هنر

عکس های هنری بچه ها

بله؟

-نخیر!

شما؟

پاکشوما!

هههههههههههههههههه؟!

 

عجب دوربین باحالی!

 

 

ههههه!صدای چی بود؟

ینی کی میتونه باشه این موقع شب؟

 

من همسرتونو یه جایی دیدم!

 

بازم سوخت!اخ جون پیتزا!

 

بین من دم درم!

 

 

 

-----------------------------------

زنگ6:چن تایی ها

چن قلو ها

یخوابین.خوشبحالتون!من دقیقا همین الان که نصفه شبه دارم مطلب میذارم!

 

این بچه وسطی به کی رفته؟

 

داللی؟!

 

 

 

--------------------------------------------

زنگ آخر:خواب(دقیقا مثل زنگ آخرای ما بزرگا!از بچگی به زنگ آخر آلرژی داشتیم خوابمون میبرد!)

هیس!اینجا همه خوابن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیسسسسس!یواش!من هیچی نگفتم تا این کوچولو ها بخوابن!

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 آبان 1393برچسب:,

] [ 23:45 ] [ شیدا ]

[ ]