حقش بود!

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

حقش بود!

 



نظرات شما عزیزان:

مینا راد(بانوی پرتقالی)
ساعت1:07---19 شهريور 1393
سلام گلم وب تو هم خیلی خوبه.البته من طالب بحثای داغ جدی هستم . وب هایی نظرم و جلب میکنه که همسو با جامعه پیش بره البته در همه ی زمینه ها.کاری خودم دارم میکنم.با این که وبت تک بعدیه اما جذابه و همین موضوع باعث میشه گهگاهی بت سر بزنم.شک نکن شیدای عزیزم...
ممنون گلم.مشتاقتم.


نعیمه جونم
ساعت20:03---18 شهريور 1393
یادشوورم افتادم ضدحال بدبدیییییی
پاسخ:نگین اینجوری.همه مردا بالاخره ته تهش خوبن.


Melisa
ساعت19:34---13 شهريور 1393
سلام عزیزم وب خیلی
جیگری داری به منم سر بزن
منتظرم و بای
پاسخ:باشه گلم.


......
ساعت16:35---13 شهريور 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,

] [ 16:22 ] [ شیدا ]

[ ]