برای طرفداران

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

برای طرفداران

 

سلام عزیزان.

سال تحصیلی داره شروع میشه.

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم.

ببخشید دیگه کمتر میتونم ببینمتون.

فقط 5شنبه جمعه ها میتونم میام مطلب بزارم.

ولی حتما اگر برام نظر بزارین به وبتون میام و به نظراتتون رسیدگی میکنم.

خیلی دلم براتون تنگ میشه.

موفق و سر بلند باشین.



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت22:36---2 مهر 1393
منتظرتیم
پاسخ:ههههه.میام خدمتتون.


رزسیاه
ساعت9:26---2 مهر 1393
سلام
وب تو هم خوشجله
پاسخ:ممنون دوست عزیز.نظر لطفته


amirreza
ساعت22:53---1 مهر 1393
سلام

عالی بود

دوست دارت امیررضا
پاسخ:سلام.ممنون


گم
ساعت22:11---1 مهر 1393
دلم نیومد نیام بهت نظر ندم ، وبت عالیه
پاسخ:ممنون.کاش آدرس وبتونو میذاشتین تا میشناختمتون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:,

] [ 16:43 ] [ شیدا ]

[ ]