بگردو پیدا کن

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

بگردو پیدا کن

هر کی تونست یک دختر رو توی نوشته زیر در عرض 5 ثانیه پیدا کنه.

 

boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy justin bieber boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy
boy boy boy boy boy boy boy boy


نظرات شما عزیزان:

GIRL
ساعت23:07---13 آبان 1393
خخخخخخخخخخخ
جاستین بیبر
واقعا دختره!
پاسخ:ههههه!ایول که پیدا کردیش.


مبیلی
ساعت0:07---9 آبان 1393
خخخخخخخخخخ منم گرفتم
پس بیخود نیس که توتیزهوشان درس میخونم خخخخخ امیدوار شدم به خودم
پاسخ:آفرین.


dina
ساعت22:55---7 آبان 1393
خخخخ گرفتم چیشد
پاسخ:آفرین.به تو میگن تیزهوش!


ا
ساعت11:36---18 مهر 1393
نچ نگرفتم
راستی من لینکت کردما
پاسخ:ای خدا! باشه اشکال نداره.خوشحال شدم.


یاشار
ساعت16:42---13 مهر 1393
گشتم نبود نگرد که نیست
پاسخ:هست.


l
ساعت0:51---12 مهر 1393
کو؟؟؟؟؟/نیست که!!
پاسخ:نگرفتین؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:,

] [ 22:44 ] [ شیدا ]

[ ]