باراد

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

باراد

چن تا از دوستان سوال پرسیدن که تو چجوری این همه مطالب قشنگ و طنزو پیدا میکنی؟

باید در پاسخ بهشون بگم که:

من در روزای اولی که وبلاگمو درست کرده بودم هیچ مطلبی توش نذاشته بودم و علاقه ای

هم نسبت به درست کردن وبلاگ نداشتم.

چون هیچکس نمیومد وبلاگم که برام نظر بذاره و من از موضوع احساس ناراحتی میکردم.

کم کم داشتم افسردگی میگرفتم و میخواستم که وبلاگمو حذف کنم.

تا اینکه با پشتی تبی باراد آشنا شدم!

حالا دیگه با پشتی تبی باراد به ازای هر دفعه که به صندلیم تکیه میدم یه مطلب جدید تو ذهنم

میاد و وارد وبلاگم میکنم.

من واقعا از باراد راضیم.

به شمام توصیه میکنم که حتما استفاده کنین.

خیلی سود میبرین!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت22:53---7 آبان 1393
,وبت خیلی خوبه دوست داشتم موفق باشی عزیزم
پاسخ:مرسی گل من.


دنیای زیبای من
ساعت14:25---6 آبان 1393
سلام شیداجون
دمت گرم
ذوقم کرد.

پاسخ:سلام.خواهش میکنم فاطمه جون.


dina
ساعت22:34---17 مهر 1393
lمنبع رو ننوشتی
پاسخ:من که اینو از وب تو کپی نکردم.از روی وب تو یه مطلب دیگه ساختم.


فرشته
ساعت17:45---13 مهر 1393
سلام وب خیلی خوبی داری موفق باشی
پاسخ:ممنون گلم.


anna
ساعت1:29---13 مهر 1393
منم سلنا رو دوس دارم ولی اول مایلی
پاسخ:اول از همه سلنا!از مایلی متنفرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مهر 1393برچسب:,

] [ 23:45 ] [ شیدا ]

[ ]